Перший подкаст про PR в Україні. До уваги слухачів — інтерв’ю з українськими та закордонними фахівцями, цікаві дискусії та актуальні новини. Нові випуски подкасту будуть з’являтися щочетверга.
Що таке подкаст?Про сайтКонтакти

останнє

Підслухали, розказуємо №4

1 коментар

Google Buzz

Untitled1Минув тиждень, а ведучі Inside PR все ще на Podcamp Toronto! Але це не завадило 194-му випуску вийти у ефір.

У випуску подкасту йдеться про відносини між піарниками та блогерами і як ті відрізняються від відносин із журналістами.

У PR ми кожен день маємо багато питань, побажань, коментарів та безліч дивакуватих витівок від блогерів. Ведучі наголошують, що блоггерам слід мати на увазі, що вони поділяють інтернет-простір з іншими, а не одні в ньому. Блогери розпочали The Bad Pitch Blog, де розповідають про провали піарників.

В процесі дискусії у ведучих подкасту виникла ідея створити свій блог про поганих блогерів :) Але правда в тому, що піарникам потрібні блогери – ми зацікавлені у buzz, який вони створюють, навколо продуктів наших клієнтів.

Federal Communication Commission не залишила ці відносини поза увагою і видала правила для блогерів, за якими вони мають вказати чи отримують платню за свої пости.

Untitled2

Присутні на записі подкасту студенти із Seneca College висловились щодо теоретичного аспекту питання. Вони прослуховують курс із social media. Кажуть, що аби вдало запітчити блогера необхідно дізнатись, хто він, чим цікавиться, чим займається. Далі слід пам’ятати, що спілкування з блогером має бути не таким формалізованим, як із журналістами. А ще можна позалишати свої коментарі до його попередніх записів. І ось! Добрий та прихильний блогер готовий! :) Порадили почитати Putting the Public Back in Public Relations із цієї теми.

  • http:// Affiliate Marketing For Expert Marketers

    Good Writing…

    Good article once again. I am looking forward for your next post:) There is another excellent article on the subject Visit Here to read it….

blog comments powered by Disqus